All-in Garantie
Just Enjoy!
Jarenlang zorgeloos genieten van uw nieuwe meubelen, dankzij de beste vlekken- en constructieservice? Ga dan voor de extra All-in Garantie. Tegen een aantrekkelijke meerprijs profiteert u 7 jaar lang van professionele hulp bij eventuele calamiteiten. Van Til Groep Premium Service & Garantie gaat verder waar de normale fabrieksgarantie ophoudt.
Van de beste reinigings- en verzorgingsproducten, de kennis van en liefde voor materialen en constructie tot en met hét topteam van service specialisten: wij regelen alles zodat u zorgeloos kunt genieten van uw nieuwe zitmeubel.
Hoe werkt de All-in Garantie?
De All-in Garantie werkt heel eenvoudig. Wanneer u een nieuw zitmeubel koopt en gebruikmaakt van onze All-in Garantie, wordt uw zitmeubel behandeld met een hoogwaardig beschermingsproduct. Mocht er tijdens het gebruik toch een vlek ontstaan, dan kunt u gemakkelijk en snel de meeste veelvoorkomende vlekken verwijderen met de bijgeleverde reiniger.
Als er echter een specifieke vlek is die u niet kunt verwijderen, staan de professionele medewerkers van ons klantenserviceteam volledig tot uw beschikking! Dit geldt niet alleen voor vlekken, maar ook voor andere problemen die kunnen ontstaan tijdens het gebruik. De oplossing is slechts één telefoontje van u verwijderd.
U hoeft zich dus geen zorgen te maken, want wij zorgen voor u.
Wat valt er onder de service?
Of u nu heerlijk aan het spelen bent met uw kinderen of huisdieren, een pizzafeestje organiseert of ontspant met een glas wijn tijdens het Netflixen, wij begrijpen dat u thuis onbezorgd wilt genieten van uw nieuwe meubels. Maakt u zich geen zorgen, want met de All-in Garantie is dit mogelijk! Deze service dekt namelijk de meest voorkomende vlekken en problemen die kunnen optreden bij het gebruik van uw nieuwe meubel.
Vlekken van dranken en voedsel, zoals cola, wijn, spaghetti en soep, en problemen zoals een afgebroken pootje, losgeraakte knopen en verbindingen, of het inzakken van kussens vallen allemaal onder de All-in Garantie. Bent u benieuwd naar alle details van deze service? Lees hieronder de servicevoorwaarden.
Servicevoorwaarden
Uw officiële servicebewijs
Bewaar uw originele aankoopfactuur van de nieuwe zitmeubelen in combinatie met de Servicecard uit de serviceset of uw originele aankoopfactuur van de nieuwe zitmeubelen met het op naam geregistreerde certificaat dat u heeft ontvangen. Één van deze combinaties geldt als uw officiële servicebewijs.
Vlekkenservice
Bij textiel en afgedekt/open leder reinigen wij:
Dranken, zoals:
- Koffie, thee en chocolademelk
- Cola en andere frisdranken
- Wijn, bier en likeur
Etenswaren, zoals:
- Spaghetti, soep
- Pindakaas, chocoladepasta, jam
- Ketchup, mayonaise, curry
Bij textiel en afgedekt leder reinigen wij ook:
Natuurlijke vlekken van mens en huisdier, zoals:
- Transpiratie
- Huidvet
- Bloed
- Urine
- Braaksel
- Ontlasting
Alleen bij afgedekt leder reinigen/ herstellen wij ook:
- Vlekken veroorzaakt door kledingafgifte zoals van jeans
- Vlekken van cosmetica zoals lippenstift en nagellak
- Vlekken van balpen, uitwasbare inkt en lijm
- Nadelige invloeden van medicijngebruik
- Craquelé effect
- Bijtsporen van huisdieren (eenmalig)
- Brandgaten en brandvlekken
Constructieservice
Wij lossen de volgende veelvoorkomende problemen op die ontstaan door gebruik:
- Verwijderen van pilling bij textiel
- Opspannen van de bekleding als deze overmatig is gaan rimpelen of plooien
- Verstevigen en/of opvullen van vaste zittingen als deze overmatig zijn gaan inzakken
- Aanspannen van singelbanden
- Herstellen of vervangen van nosag-veren, binnenvering
- Repareren van losgeraakte stiknaden
- Verstevigen en/of opvullen van losse kussens als deze overmatig zijn gaan inzakken
- Verhelpen van piep- en kraakgeluiden
- Vastzetten van losgeraakte verbindingen
- Vastzetten van losgeraakte knopen
- Herstellen of vervangen van gebroken regelwerk
- Vastzetten van losse verenclips
- Herstellen of vervangen van elektrische delen zoals motoren, trafo’s, accu’s, e.d